piątek, 4 stycznia 2013

Prolog

Deszczowy, zimny, wietrzy dzień. No cóż, ze względu na porę nie można oczekiwać słońca ani innej ładnej pogody.
Szłam przez opustoszony park z nadzieją, że nagle stanie się cud i całe moje życie w jednej sekundzie się odmieni, nie było to jednak możliwe. 
Rodzice ciągle pracowali i nie poświęcali mi nawet grama uwagi, której mimo mojego wieku na prawdę potrzebowałam. Rozmawiać, też nie rozmawiali, z resztą i tak całymi dniami siedzieli w firmie, więc wcale ich nie widziałam.
Czy za nimi tęsknie ? No cholernie. Strasznie bym chciała żeby zaczęli poświęcać mi więcej uwagi, chodzić ze mną na zakupy, jeść zwykłe, najzwyklejsze śniadanie i najprościej na świecie rozmawiać, ale nie zamierzam im tego mówić, bo po co ? Są zawaleni swoją pracą, a mnie mają w dupie, więc przejmować się nimi nie będę. Nie kiedy popłaczę, ponarzekam i poużalam się nad sobą, ale później i tak będzie mi wszystko jedno, na pozór wszystko jedno.
Cóż, nikt nigdy nie powiedział, że zawsze będzie mi po drodze, że nie będę miała żadnych przeciwności losu na swojej drodze życia i wszyscy będą się mną interesować . Nie, i nie oczekiwałam tego. 
Pesymista by powiedział, że świata nie na widzi, optymista, że na pewno mają dużo pracy, ja tylko powiem, że gdyby chcieli znaleźli by czas na  rozmowę i wyjście na przykład do kina, ale że nie chcą to już ich sprawa.







15 komentarzy:

  1. To ostatnie zdanie.... takie prawdziwe...:)

    Fajnie się zapowiada:)

    Carrots:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie :* Będę często zaglądać i rzecz jasna komentować^^
    Zapowiada się na wciągającą lekturę ;)
    ♥We're going in One Direction♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie. Ten ostatni akapit taki prawdziwy ;**/ Natka jak i Danbo...

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko się zapowiada / DreameR ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, nominowałam cię do LBA./ Natka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nie mogę się doczekać dalszej akcji !
    :P
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. No . Ciekawie sie zapowiada :) To ostatnie zdanie jest takie hmmm . . . prawdziwe ? :) Jestem baaaardzo , ale to baaaaardzooooo ciekawa dalszego rozwoju akcji ! ^^
    Czekam na 1 rozdział :>
    Pozdrawiam !
    xxxxKarolajnexxxx
    PS - ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja Marlena z I<3One Direction :) Zapowiada się ciekawie :) Czekam na 1 rozdział mam nadzieje, że mnie jakoś poinformujesz:)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie. Czekam na pierwszy rozdział ;*
    Pozdrawiam

    +http://truskawaa2.pinger.pl/
    +http://directionerforever.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. woooooooooooooooooooooow!!!! Bardzo ciekawie sie zapowiada!!! Dawaj następne cześci ;)
    Special Girl xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie,fajnie. czekam na kolejny rozdział.
    black.ivy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mraśniee się zapowiada . Czekam na rozdział ♥ /Sandra

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej to ja Marlena z nzlhl.pinger.pl Zajęłaś 2 miejsce w moim konkursie:) Dostałaś się do 2 etapu! Twój numerek to 2:) więcej informacji na mojej stronie nzlhl.pinger.pl Na twoim starym blogu zostawiłam także tą wiadomość :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpaniały prolog :P
    Jak widzisz w końcu udało mi się zalogować :>
    Tak dla rozwiązania sytuacji na pingerze jestem Czekoladovee :P
    Jestem ciekawa co takiego się wydarzy w tym opowiadaniu :P
    Ah, no i mam pytanie:
    Możesz mnie informować o nowych rozdziałach na pingerze?
    :>

    OdpowiedzUsuń